نیک پایا

نیک پایا
شرکت دانش بنیان نیک پایا کارن فارمد در خرداد ماه سال 97، با هدف تحقیق، توسعه و تولید قرص های مکمل تغذیه ای رژیمی بر پایه ریزجلبک در محل صفادشت کرج آغاز به کار کرد. ماموریت اصلی این شرکت دسترسی بیشتر و معرفی گسترده تر این مکمل ها به مصرف کنندگان ایرانی و کاهش قیمت این محصول بوده که موجب بهبود سطح سلامت جامعه و کاهش هزینه های درمانی خواهد شد.

مولتی ویتامین طبیعی آلگوفیل

شرکت دانش بنیان نیک پایا کارن فارمد در خرداد ماه سال 97، با هدف تحقیق، توسعه و تولید قرص های مکمل تغذیه ای رژیمی بر پایه ریزجلبک در محل صفادشت کرج آغاز به کار کرد. ماموریت اصلی این شرکت دسترسی بیشتر و معرفی گسترده تر این مکمل ها به مصرف کنندگان ایرانی و کاهش قیمت این محصول بوده که موجب بهبود سطح سلامت جامعه و کاهش هزینه های درمانی خواهد شد. همچنین با توجه با واردات عمده این محصول در شرایط فعلی، از نظر اقتصادی از خروج سرمایه و ارز جلو گیری خواهد کرد. درهمین راستا با نیل به اهداف بلند مدت و تولید در مقیاس انبوه و مطابق با معیار های استاندارد بین المللی، تولید و توسعه مکمل های بر پایه جلبک در دستور کار این شرکت قرار گرفت. با این ماموریت، به تدریج زیر ساخت آن فراهم و تجهیزات صنتعی به آن افزوده شد و اقدامات و فعالیت های قبل از تولید به پایان رسیده و اماده تولید صنعتی شد. 
 با مطالعه فرمولاسیون قرص و ساشه جلبک کلرلا در فتوراکتور های نوین، ارزیابی تولید جلبک اسپیرولینا در سیستم کشت باز و بررسی محیط کشت مختلف به منظور افزایش عملکرد در سال 98، قدم های عملی به منظور تحقق تولید این محصول دانش بنیان برداشته شد. آلگوفیل از محصولات دانش بنیان تولیدی، نام تجاری ریزجلبک Chlorella vulgaris (C. vulgaris)  است که دارای خواص بیولوژیکی و دارویی برای سلامتی انسان است. آلگوفیل سرشار از ویتامین های A، C، E، K و ویتامین های گروه B، املاح معدنی مفید مانند آهن، منیزیوم، سلنیوم، روی، پتاسیم، کلسیم، کروم و ..، مقادیر بسیار بالای پروتئین، تمامی اسید آمینه های ضروری (که بدن قادر به تولید آن ها نیست)، اسیدهای چرب، امگا 3 و 6 و آنتی اکسیدان ها می باشد و برخلاف سایر محصولات گیاهی حاوی 12B  است. لازم به ذکر است محصول تولیدی اولین نمونه بومی سازی شده می باشد که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت پایین تری نیز نسبت به نمونه مشابه خارجی دارد. محصولات مکمل های تغذیه ای رژیمی آلگوفیل برای همه اقشار جامعه مناسب بوده و هم اکنون از تمامی داروخانه معتبر سراسر کشور قابل تهیه می باشند.


۱۹ آبان ۱۴۰۰
تعداد بازدید : ۱,۸۸۴
کد خبر : ۱۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.