تصفیه آب توازن کشتی

rad,ره آوران آینده دریا,راد,سیستم الکتروکلرینیشن,تصفیه آب,آب توزان,کشتی,آب توازن کشتی
پیشگام در رفع چالش های موجود در صنایع دریایی با رویکرد بهره گیری از دانش و ظرفیت های داخل کشور
شرکت ره آوران آینده دریا، از شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید سیستم های تصفیه آب توازن متشکل از نیروهای جوان نخبه و متعهد می باشد. به علاوه شرکت ره آوران آینده دریا برای رفع نیازهای شرکت های کشتیرانی همواره در جهت تحقیق، توسعه، طراحی، ساخت و نصب این قبیل سیستم ها تلاش می نماید.

سیستم الکتروکلرینیشن

 تشریح سیستم

فرآیند تصفیه آب توازن کشتی با سیستم الکتروکلرینیشن شامل چهار بخش فیلتراسیون، الکترولیز، تزریق و خنثی سازی بوده که هر یک وظایف خاص خود را انجام می دهند. در این سیستم، آب دریا ابتدا از واحد فیلتراسیون عبور کرده تا ذرات جامد موجود در آن جدا گردد و سپس به واحد الکترولایزر فرستاده می شود، در این واحد از یک استرینر استفاده شده است. واحد الکترولایزر طراحی شده بدین شکل است که به‌صورت پیوسته و محصول آن (سدیم هیپوکلریت) با توجه به فشار آب ورودی به خط به سمت تانک‌ گاززدایی و ذخیره جریان می‌یابد. در نهایت آب ژاول خروجی توسط پمپ های تزریق به محل تزریق، پمپ می گردد.

همچنین با توجه نوع آب توازن تانکرها می توان به آن برنامه های مختلفی داد و فرآیند تزریق پیوسته را کنترل کرد. در خصوص شرح فرآیند الکترولیز آب دریا باید گفت آب دریا با اعمال جریان الکتریکی تجزیه شده که بسته بهpH آب دریا، گاز کلر با حل شدن در آب، سدیم هیپوکلریت را تولید می کند که یکی از گندزداهای قوی می باشد.

مزایا

o مدیریت ایمن هیدروژن
o تماماً اتوماتیک
o قابلیت اطمینان تجهیزات
o کاربرپسندانه
o سهولت در تعمیر و نگهداری

تنوع محصولات

سیستم تصفیه آب توازن ارائه شده از دو تکنولوژی فیلتراسیون و الکتروکلرینیشن به جهت تصفیه بهره می برد. سیستم الکتروکرینیشن از جمله محصولات دانش بنیان شرکت ره آوران دریا به شمار می رود که استفاده گسترده ای در صنایع مختلف دارد. همچنین سیستم الکتروکرینیشن به منظور نصب و راه اندازی در کشتی های مختلف می تواند در محدوده وسیعی از ظرفیت ها (۱۰۰ الی ۸۰۰۰ متر مکعب بر ساعت) طراحی و ساخته شود.

 

🌐 مشاهده تیزر ره آوران آینده دریا (راد)

 
 
🌐 جهت بازدید از سایت برروی لینک زیر کلیک فرمایید.

 

 ره آوران آینده دریا(راد)راد

۷ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدید : ۲,۶۷۷
کد خبر : ۲۱
کلیدواژه ها: سیستم الکتروکلرینیشن, ره آوران آینده دریا

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.