مسایقه طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان

مسایقه طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان
شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا) با همکاری آی‌چلنج و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ستاد توسعه فناوری نانو، شهرداری منطقه ۱۹ تهران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان برگزار می‌کند.
مسابقه «طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان» از سوی شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا) با همکاری آی‌چلنج و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ستاد توسعه فناوری‌نانو، شهرداری منطقه ۱۹ تهران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف رفع چالش‌های موجود در مسیر تولید و به‌کارگیری سکونتگاه‌های موقت به‌ویژه در شرایط بحرانی برگزار شده است. کلیه علاقه‌مندان می‌توانند به طور رایگان در این مسابقه شرکت کنند. سه تیم برگزیده نهایی در این مسابقه به ترتیب جوایز نقدی ۱۲۰، ۸۰ و ۵۰ میلیون ریالی را از طرف شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا) دریافت خواهند کرد.

در حوادث طبیعی خانمان‌برانداز که در کشور ما نیز اتفاق می‌افتد، تعداد زیادی از هم‌وطنان خانه‌های خود را از دست می‌دهند. در روزهای ابتداییِ پس از حادثه، بازماندگان معمولاً در چادر اسکان داده می‌شوند. برای طی این دوره گذار، حادثه‌دیدگان ناگزیرند مدتی نسبتاً طولانی را در سازه‌های پیش‌ساخته موقت که با نام کانکس نیز شناخته می‌شوند، به زندگی ادامه دهند. تأمین تعداد زیادی از این سکونتگاه‌ها امری زمان‌بر و هزینه‌بر است.

اطلاعات بیشتر

 

منبع خبر:

  🌐 پایگاه خبری فناوری نانو ایران

 🌐 خبرگزاری دانشجو

🌐 باشگاه خبرگزاران جوان

۱۹ دی ۱۴۰۰
تعداد بازدید : ۳۱۸
کد خبر : ۵۲
کلیدواژه ها: صنایع نانوتک,صنتا,نانو تک,هلدینگ نانو,هلدینگ صنایع نانو تک,santa,santa-co,santa-co.ir

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.