شرکت فناوران کمپرسور ایرسا

شرکت ایرسا صنتا
شرکت صنایع نانوتک آینده با کمک شرکت توسعه ماشین ایرسا و جمعی از فناوران اقدام به تاسیس شرکتی مشترک با نام فناوران کمپرسور ایرسا و با موضوع فعالیت تولید انواع کمپرسورهای نسل جدید نموده است که تاکنون عمده اینگونه کمپرسورها از طریق واردات تامین می گردیده است چرا که به تجهیزات و دانش پیشرفته‌ای نیازمند هستند.
شرکت صنایع نانوتک آینده با کمک شرکت توسعه ماشین ایرسا و جمعی از فناوران اقدام به تاسیس شرکتی مشترک با نام فناوران کمپرسور ایرسا و با موضوع فعالیت تولید انواع کمپرسورهای نسل جدید نموده است که تاکنون عمده اینگونه کمپرسورها از طریق واردات تامین می گردیده است چرا که به تجهیزات و دانش پیشرفته‌ای نیازمند هستند. امروزه تولید کمپرسورهای نسل جدید به دست محققان داخلی و در شرکت فناوران کمپرسور ایرسا محقق گردیده است و اولین محصول بومی سازی شده این شرکت در در آبان ماه 1400 رونمایی و به شرکت پالایش نفت بندرعباس تحویل داده شد. 

کمپرسورهای نسل جدید بدون روغن

کمپرسورهای نسل جدید بدون روغن

کمپرسور یا متراکم کننده یک دستگاه مکانیکی است که با کاهش حجم گازها فشار آن‌ها را افزایش داده و در حقیقت کمپرسور با صرف انرژی مکانیکی سیال را با سرعت به دورن خود مکیده و آن را فشرده می نماید. امروزه کمپرسورها کاربردهای فراوانی در راه‌اندازی تجهیزات صنعتی و فرایندهای تولیدی دارند. از جمله حوزه‌های مهم جهت استفاده از کمپرسورها عبارتند از صنایع تولیدی، فرآوری، حمل و نقل، تاسیساتی و دفاعی.
 به طور معمول در هوای فشرده خروجی از کمپرسورها مقادیر قابل ملاحظه‌ای روغن وجود دارد که موجب مشکلاتی از قبیل آلودگی و خطرات زیست محیطی، کاهش کیفیت تولیدات، افزایش هزینه‌ها می‌گردد. اما نوعی دیگر از کمپرسورها وجود دارد که از تکنولوژی متفاوتی جهت تولید هوای فشرده استفاده می‌نماید و باعث می‌شود که هوای خروجی از کمپرسور عاری از روغن باشد. به طور کلی استفاده از کمپرسورهای بدون روغن مزایای ذیل را به همراه خواهد داشت. 
• کاهش ضایعات تولیدی و آلودگی
• افزایش بازدهی و کیفیت تولیدات
• افزایش طول عمر قطعات
• کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری
• افزایش امنیت و ایمنی

کمپرسورهای نسل جدید بدون روغن

 

۹ اسفند ۱۴۰۰
تعداد بازدید : ۲,۲۸۲
کد خبر : ۷۰
کلیدواژه ها: صنایع نانو تک آینده,ایرسا صنتا

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.