مشارکت هلدینگ صنایع نانو تک آینده(صنتا) در طرح تولید و توسعه محصولات پیشرفته بندآورنده خونریزی (نانوهم)

مشارکت هلدینگ صنایع نانو تک آینده(صنتا) در طرح تولید و توسعه محصولات پیشرفته بندآورنده خونریزی (نانوهم)
هلدینگ صنایع نانو‌تک آینده (صنتا) اقدام به مشارکت در طرح تولید و توسعه محصولات پیشرفته بندآورنده خونریزی (نانوهم) در قالب شرکت نانوطب بهنود نموده است.
 
توسعه محصولات پیشرفته بندآورنده خونریزی (نانوهم)
 
با توجه به آنکه حوزه بهداشت، سلامت و دارو نقش بسیار مهمی بر کیفیت زندگی مردم و جامعه ایفا می‌کند، بهره گیری از فناوری‌های نوین مانند نانوپزشکی می‌تواند باعث تحولات چشمگیری در این حوزه شود.
در این راستا هلدینگ صنایع نانو‌تک آینده (صنتا) با توجه رسالت خطیر خود در خصوص حمایت از فعالان و طرح‌های دانش بنیانی با محوریت تحقق شعار سال همزمان با میلاد باسعادت امام علی‌بن موسی الرضا(ع)، اقدام به مشارکت در طرح تولید و توسعه محصولات پیشرفته بندآورنده خونریزی (نانوهم) در قالب شرکت نانوطب بهنود نموده است.
این محصول با بهره‌گیری از فناوری نانو و دانش زیست فناوری موفق به تولید نانوفایبرهایی در ساختار نانوکامپوزیت پیتیدی که ماده اصلی پانسمان است شده است و قابلیت قطع موثر خونریزی در ضخامت‌های ماکرومتری، ویژگی‌های زیست سازگاری و حفاظتی مناسب (حفاظت از زخم در مقابل ورود میکروب‌ها و حفظ رطوبت محل جراحت)، سهولت برداشتن پانسمان از محل زخم و قیمت مناسب از مهمترین ارزش پیشنهادی این محصولات در حوزه‌های مختلف به ویژه اعمال جراحی و فوریت‌های پزشکی است.


مشارکت در طرح تولید و توسعه محصولات پیشرفته بندآورنده خونریزی (نانوهم)
توسعه محصولات پیشرفته بندآورنده خونریزی (نانوهم)

۲۱ خرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید : ۸۰۰
کد خبر : ۷۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.