هفتاد و یکمین جلسه هیات‌مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران

هفتاد و یکمین جلسه هیات‌مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران
هفتاد و یکمین جلسه هیات‌مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر روز دوشنبه یکم شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد.
هفتاد و یکمین جلسه هیات‌مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر روز دوشنبه یکم شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد. تعیین شاخص‌های عملکردی برای عضویت پیوسته، بررسی عضویت تعدادی از متقاضیان عضویت در انجمن، تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۹، بررسی گزارش هیات مدیره در دوره چهارم، تصمیم گیری در خصوص برگزاری مجمع سالیانه انجمن و مراسم تقدیر از جناب آقای موسوی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین و سرکار خانم فاطمه غلاملو در دستور کار این جلسه بوده است.

🔹  شرکت بین المللی توسعه کسب و کار ایریسا

شرکت بین المللی توسعه کسب و کار ایریسا از سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت نموده و در حوزه ارائه مشاوره به صاحبان ایده جهت عملیاتی نمودن ایده ها، اختراعات و فن آوری برای تجاری سازی محصولات و مشارکت در سرمایه گذاری کسب و کارهای نوپا و مشارکت در اجرای پروژه های کارآفرینی و دانش بنیان فعالیت می نماید. این شرکت تاکنون مبلغ ۶۲ میلیارد ریال در زمینه شتابدهی بین المللی و مرکز عارضه یابی و خدمات کسب و کار و خدمات گردشگری و توریستی و نمایندگی قطعات پیش تنیدگی سرمایه گذاری نموده است .

🔹   شرکت صنایع نانو تک آینده

هلدینگ صنایع نانوتک آینده در سال ۱۳۹۸ به منظور ایجاد بسترهای لازم، رفع موانع تولید و تجاری سازی محصولات در حوزه فناوری نانو تشکیل گردیده است. حوزه‌های انرژی، سلامت و دارو، محیط زیست، رنگ و نانوپوشش‌ها و فتوسل‌ها از علاقه‌مندی های سرمایه گذاری و مشارکت این شرکت بوده است. این شرکت تاکنون بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان در حوزه های یاد شده سرمایه گذاری داشته است.

🔹  صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی

صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی در سال  ۱۳۹۶ با مشارکت پارک علم و فناوری استان تاسیس شده است. تاکنون مجموع خدمات مالی (تسهیلات و ضمانت نامه) ارائه شده از طرف این صندوق بالغ بر 8 میلیارد تومان بوده است. این صندوق فعالیت سرمایه گذاری خطرپذیر با اولویت حوزه های مالی و فینتک را از سال جدید آغاز کرده است.

🔹   کارخانه نوآوری و شتاب افزای دیهیم

کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم با همکاری شرکت سرمایه گذاری صنعت ساختمان دیهیم دماوند در سال ۱۳۹۸ با هدف افزایش تولید محصولات دانش بنیان و فناور حوزه کشاورزی و صنایع وابسته تاسیس شده است. فضای کاری این کارخانه بالغ بر ۱۷۰ هزار متر مربع است و تا کنون دو شتابدهنده تخصصی دیهیم و هنر و خلاقیت با سرمایه گذاری اولیه ۵ میلیارد تومانی در این ناحیه مستقر شده اند.

🔹 صندوق پژوهش و فناوری استان قزوین

صندوق پژوهش و فناوری استان قزوین در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده و با هدف ارائه خدمات مالی، اعتباری، توانمندسازی و کارگزاری در حوزه پژوهش، فناوری، صنایع خلاق و دانش بنیان و بر اساس اساسنامه مصوب هیات وزیران فعالیت می نماید.

 🔹  شتابدهنده نوآوران جاوید

شتابدهنده نوآوران جاوید از سال ۱۳۹۸ تاسیس و و در زمینه انجام خدمات مشاوره و تامین فضای کسب و کار، طراحی ، ساخت و تولید و توسعه محصولات جدید و توانمند سازی نیروی متخصص و مدیریت دانش از طریق روش های نوین مدیریتی و بروز رسانی دانش فنی و ارائه خدمات شتابدهی و و رشد و توسعه بهکسب و کارهای کوچک و متوسط و بزرگ و مخصوصا کسب و کارهای نوپا اخذ مجوز های لازم جهت عملیاتی شدن و تجاری سازی نتایج حاصل از تحقیقات کسب و کارهای نوپا و شرکت های دانش بنیان فعالیت می نماید. این شتابدهنده تا کنون مبلغی بالغ بر ۱.۱ میلیارد تومان در حوزه های تولید انیمیشن و فیلم و تولید منو دیجیتال سرمایه گذاری نموده است.
🔸با آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی اعضای انجمن، هم اکنون ۹۸ نهاد فعال در اکوسیستم سرمایه گذاری و تامین مالی حوزه فناوری کشور عضو انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر ایران هستند.

۴ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدید : ۹۸۱
کد خبر : ۲۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.